Klachten/ Klantenservice
Onze medewerkers staan graag voor u klaar. Op deze pagina vindt u de contactgegevens van De Vleut Bouwmaterialen en de reguliere openingstijden van de winkel. Meer informatie is ook te vinden op onze Facebookpagina. We reageren altijd zo spoedig mogelijk op uw bericht. U kunt bij elke pagina (onderaan) uzelf inschrijven voor de nieuwsbrief. Hierdoor blijft u op de hoogte van alle nieuwtjes en diverse acties.
T 0499-371695
E info@vleutenbouwmaterialen.nl
Openingstijden
Dinsdag t/m vrijdag 08.00 uur tot 17.30 uur
Zaterdag 8.00 uur tot 13.00uur
- Wij helpen u op weg mocht u vragen hebben over uw project.
- Een vraag over gebruikte bouwmaterialen? Vraag het aan onze verkoopmedewerkers.
- Online bestellingen worden zo spoedig mogelijk verzonden.
- Wij bieden u kwaliteit tegen een scherpe prijs.
Heeft u een andere vraag of opmerking?
Vul dan het contactformulier in. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
Levertijd en verzendkosten
De levertijd, van de online te bestellen producten, is gemiddeld 2 tot 5 werkdagen.
Als naar verwachting de levertijd langer is dan 5 werkdagen word u per mail op de hoogte gebracht.
Het is dan mogelijk om uw order alsnog te annuleren. Het betaalde bedrag zal hierop worden teruggestort op uw rekeningnummer.
De verzendkosten voor pakketpost binnen Nederland bedraagd € 7,50 per levering.
De verzendkosten van producten die niet per pakketpost verzonden kunnen worden zijn afhankelijk van uw postcode. Vul uw postcode in op deze pagina om de kosten te kunnen berekenen.
Retourneren van bestelde producten
U heeft het recht uw bestelling 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket via postorder, voor grotere materialen kunnen andere tarieven gehanteerd worden. Raadpleeg, voor de exacte tarieven, altijd de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@vleutenbouwmaterialen.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Maatwerk:
Producten met maatwerk die u via deze webwinkel koopt worden op maat, volgens de door u ingevoerde specificatie, gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Betaalmogelijkheden
Voor online bestellingen geld enkel het betalen via het beveiligde netwerk Ideal of paypal.
Bij afhalen van materialen kunt u in de winkel betalen per contant of per PIN.
Als u bij wil betalen bij levering, dan kunt u het beste een mail sturen naar info@vleutenbouwmaterialen.nl en daarbij uw wensen kenbaar maken.
Product afbeeldingen
De afbeelding(en) die bij een product worden weergegeven zijn ter indicatie en er kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Het kan zijn dat het bestelde product wat afwijkt van de getoonde afbeelding.
Kleur en formaat kunnen niet worden bepaald aan de hand van de afbeelding.
Klachten
U kunt uw klacht per mail naar ons verzenden; info@vleutenbouwmaterialen.nl
U kunt ook telefonisch bij ons terecht voor uw klacht van dinsdag t/m vrijdag van 8.00u tot 17.30u op het telefoonnummer 0499-371695
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vleutenbouwmaterialen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
De garantie per product is verschillend.
Garanties vallen alleen onder de standaard fabrieksgarantie.
Het is niet mogelijk om extra garantie te kopen.